Fredag

Jag jobbade på fm, sen kom Alice till Trolldal, så vi red Rune och Opman direkt. Vi bestämde oss för att passa på att rida på utebanan nu när det är mjukt i marken. Igår red jag Rune, och då råkade han få sadelgjordstvång-känningar igen. Det gick bra, jag lyckades stoppa honom ifrån att bocka av mig iaf. Spänningarna satt kvar en hel del idag, särskilt då vi skulle sitta upp utanför stallet och rida iväg. Rune är inte så cool i nya miljöer, han var helt klar på tå. Men efter jogging på stora ytor på banan blev han superfin. Opman kändes också fin, som även han fick jogga lätt. 


Mupp ;)

Innan det blev mörkt i em så tog vi en tur ut i skogen med Garbo och Wille. De är störtsköna, pigga och glada men lugna. :)

/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback