Helg

Idag har det varit Jul-show på Trolldal. Jag var där och hjälpte till, i samband med att jag mockade till Rune och Opman, och hade även insläpp av alla hästar. (Egentligen Alice "pass", men hon jobbar på Lager hela dagen). (Alice har en "budgetbox" som det kallas, och då har man några pass med utsläpp, insläpp eller kvällsfodring, på helgerna).  

Vår Pegasus, Lillan. :)


På fm var jag och red Garbo. Joggade henne på banan, och skrittade ut en sväng efteråt. Det märktes att det var storm igår! En stor gran hade blåst ner och lagt sig över staketet på ridbanan.. 

Alice kommer senare när hon har slutat, så ska vi rida Oppe och Rune ikväll, och sen fodra också. :) Har ridit på nu denna vecka, och så tror jag att de kan promenera bara i morgon. Rune har inte varit bockig något mer nu, skönt. :)


/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback